Friday, May 03, 2019

پشم و ابریشم فرش


پشم و ابریشم فرش تولید کنندگان هند


آیا شما پشم و قالیچه ابریشمی در ذهن شما؟ آیا تا به حال لمس یک پر؟ چه چیزی آن را مانند زمانی که در تماس با آن را دریافت احساس می کند؟  شما باید بگویم نرم است و یا ما می توانیم چیزی بسیار راحت به حواس ما می گویند.  همان احساس از فرش ابریشم و فرش است.

مثال دیگر: چرا تنها از کفش های شما شما را بررسی کنید قبل از خرید آن؟ البته، شما آن را به بررسی آن را به تجربه یک پیاده روی راحت و لذت بخش است. اما شما می توانید کفش خود را هر مکان و در هر زمان نمی پوشند. پس جای نگرانی نیست پیاده روی در ابریشم و نخ پشم فرش و قالیچه در طراحی های سفارشی شما و شما را به بهترین احساس و نگاه کنید.

هنگامی که شما این فرش است که نرم تر از یک پر و راحت تر از تنها کفش مشرب ترین خود را داشته ... آن را باور. فقط امتحانش کن.

برای دقیق تر و روشن، فرش و موکت صنعت نخ و الیاف که مورد استفاده برای تولید نگاه زیبا و لوکس و احساس تابلو فرش و فرش متفاوت است. که در آن ما با استفاده از پشم و نخ ابریشم است که به عنوان بهترین ترکیب، ما این نام به عنوان "پشم و ابریشم فرش". این نوع از فرش و تابلو فرش حسن نیت خود را در بازار از چند ماه گذشته تاسیس شده است. دلیل اصلی از شهرت این است که این دست ساز (که شامل بافی دستی و دست tufted) هستند و با استفاده از بهترین ابریشم، همچنین ابریشم هنر یا ابریشم مصنوعی، ارائه یک طراحی پیچیده و یک نگاه درخشان که همچنین آرام چشم از بینندگان . همانطور که در بخش پشمی مربوط است، آن دارای دوام خود را که دارای فرش برای مدت طولانی تر است.

تا آنجا که به عامل هزینه در نظر گرفته شده، فرش کمی گران است با توجه به بهترین مواد مورد استفاده در تولید آن، اما اگر شما جای ابریشم واقعی با ابریشم مصنوعی یا ابریشم مصنوعی یا ویسکوز شما می توانید ظاهر بالا در بودجه خود را داشته. به بهترین های لوکس، آن ها را به طور عمده در طراحی حفظ زمین در پشم بافته، و توسط تنها بافندگان متخصص در طول بافندگی بافته، به عنوان ورقه ابریشم و کنترل قوی در طول ساخت این نوع از فرش گرفته شود.

یکی از مزایای عمده این است که فرش می آید در هر اندازه این است که شما می توانید آن را بیش از همه در خانه خود و یا در مناطق خاصی اتاق نشیمن، اتاق خواب، ناهار خوری منطقه و یا منطقه از جمله دیگر برای استفاده مسکونی یا تجاری گسترش یافته است.

اگر شما نیاز به هر گونه اطلاعات و یا اطلاعات بیشتر، لطفا با ما تماس بگیرید info@surekasgroup.com   شما همچنین می توانید در این آدرس مراجعه www.surekasgroup.comیا www.custom-rugs-custom-carpets.com یا www.originalsilk-rugs.com ما به اشتراک گذاری برخی از فرش های لوکس ساخته شده در پشم و ابریشم.

پشم و ابریشم فرش تولید کنندگان در هند
پشم و ابریشم فرش تولید کنندگان در هند

پشم و فرش ابریشم تولید کنندگان در هند
پشم و فرش ابریشم تولید کنندگان در هند

ابریشم نگاه لوکس و فرش پشمی
ابریشم نگاه لوکس و فرش پشمی


No comments:

Post a Comment