Monday, March 25, 2019

שטיחים בדפוסים שונים


שיתוף יד מצויצת, יד מסוקסת ותבנית רקום-יד שטיחים


אנחנו יצרנים להיות של שטיחים בעבודת יד בהודו רוצים לשתף סוגים של סגנונות שונים אשר מתקבלים בעיקר במונחים רחבים יותר.
אז הנה אנחנו מתחילים...

1.  יד מצויצת שטיחים:  מספר אחד הוא שטיחים המצויץ יד ושטיחים. אתה שם כל עיצוב, כל דפוס כמעט טכניקה זו של יד מצויצת יכול לעשות. סוג מאוד פופולרי של שטיחים אשר הם הרבה ביקוש לפרויקטים שונים של חדרים, וילות, ודרישות אישיות. שני החלק הכי עיקרי של סגנון הייצור הזה הוא ייצור מהיר יותר ועלות נמוכה יותר. הקומה הנפוצה והמקובל ביותר המכסה בתרחיש של היום. 

שטיח מנהג מצויץ יד מראה בחזרה
שטיח מנהג מצויץ יד מראה בחזרה
יצרני שטיחים המצויץ יד בהודו
יצרני שטיחים המצויץ יד בהודו
מהו לא חלק טוב הוא שאתה לא יכול לשטוף את השטיח הזה כמו לטקס נמצא בשימוש כדי להדביק את הבד כדי לנעול את האריגה נעשתה. אז מגע עם מים עלול לגרום נזק. אבל לאור השימוש במושג לזרוק, זה תמיד מנצח בכל מירוץ.


2. יד מסוקסת שטיחים:  זו נעשית בדרך כלל דפוס אריגה 2. האחת היא מארג פרסי אמץ במקור מאיראן מארג טיבטי אחר אמץ מנפאל. Weave לגרום לזה להיראות אלגנטים את הטוב ביותר. סוג זה של שטיח ארוך ועמידים עבור לקוחות מתקדמים מאוד. שטיח עם כיתה. אלה הם יקרים במונחים של כסף אלא ערך אמיתי להשקעה אשר יהפוך המראה בביתך תמיד בכיתה גדולה וגבוהה.



יצרני שטיח מנהג מסוקס יד בהודו
יצרני שטיח מנהג מסוקס יד בהודו
יצרני שטיחים מסוקס יד בהודו
יצרני שטיחים מסוקס יד בהודו

3. שטיחים עונדים:  גם בשם העממי flatweave. אלה מבוצעים handloom וגם עם מארג punja. דפוס שונה 2 אלה הופך את השטיחים נראים נהדרים ומסוגננים. איפה אתה לא צריך שטיח עבה צריך לכסות את הרצפה הזאת היא האפשרות הטובה ביותר.

יצרני שטיח ארוג ביד בהודו
יצרני שטיח ארוג ביד בהודו

יצרני שטיחים מנהג באריגת יד בהודו
יצרני שטיחים מנהג באריגת יד בהודו


 אטון בשימוש דפוסים אלה הם בעיקר צמר. בהתאם לגבי איזה סוג של חוט אתה צריך את המחירים משתנים. אם אתה צריך את השטיחים עבור כל פרויקט כמו נופש במלון או וילה לעשות לייעץ ננסה להציע לך את האפשרות הטובה ביותר. רק שלח לי ב  info@surekasgroup.com  או לבקר www.surekasgroup.com יותר


No comments:

Post a Comment