Monday, March 25, 2019

فرش و تابلو فرش در الگوهای مختلف


به اشتراک گذاری دست پرزدار، بافی دستی و الگوی دستباف فرش و تابلو فرش


ما تولید کنندگان بودن فرش دستباف و فرش در هند مایل به اشتراک گذاشتن انواع مختلف از سبک های که اکثرا در شرایط گسترده تر پذیرفته شده است.
پس بزن که بریم...

1.  دست پرزی فرش:  شماره یک فرش دست tufted و فرش است. نام شما هر گونه طراحی، هر الگوی تقریبا این روش از دست پرزدار می توانید انجام دهید. یک نوع بسیار محبوب فرش و فرش که بسیار در تقاضا برای پروژه های مختلف از اتاق ها، برای ویلا، و الزامات سفارشی می باشد. دو تا از بهترین بخش های اصلی این سبک تولید تولید سریع تر و کاهش هزینه ها است. طبقه رایج ترین و پذیرفته پوشش در سناریوی امروز است. 

فرش دست پرزی سفارشی نشان تماس
فرش دست پرزی سفارشی نشان تماس
تولید کنندگان فرش دست tufted در هند
تولید کنندگان فرش دست tufted در هند
چه بخشی خوب نیست شما می توانید این فرش شستن نیست به عنوان لاتکس استفاده شده است برای چسباندن بوم برای قفل کردن بافی انجام می شود. بنابراین با آب ممکن است آسیب تماس بگیرید. اما با در نظر استفاده و مفهوم پرتاب، این است که همیشه برنده در تمام مسابقه.


2. فرش بافی دستی:  این آزمایش معمولا در 2 الگوی بافندگی ساخته شده است. یکی بافت فارسی از ایران و دیگر بافت تبت برگرفته از نپال به تصویب رسید. بافت آن را به نگاه زیبا و بهترین. این نوع فرش و بسیار مشتریان بالا پایان طولانی با دوام و. فرش با یک کلاس. این گران از نظر پول اما ارزش واقعی و سرمایه گذاری که نگاه خانه خود را همیشه کلاس بزرگ و بلند را می باشد.



تولید کنندگان فرش بافی دستی سفارشی در هند
تولید کنندگان فرش بافی دستی سفارشی در هند
تولید کنندگان فرش بافی دستی در هند
تولید کنندگان فرش بافی دستی در هند

3. فرش دست باف:  همچنین محبوب به نام flatweave. این در HANDLOOM و همچنین با بافت punja ساخته شده است. این 2 الگوی مختلف باعث می شود فرش نگاه بزرگ و شیک. که در آن شما فرش ضخامت لازم نیست و باید برای پوشش کف این بهترین گزینه است.

تولید کنندگان فرش دست باف در هند
تولید کنندگان فرش دست باف در هند

تولید کنندگان فرش دستباف سفارشی در هند
تولید کنندگان فرش دستباف سفارشی در هند


 نخ که در این الگوهای مورد استفاده عمدتا پشم. بسته که به عنوان نوع نخ شما نیاز به قیمت متفاوت است. اگر شما نیاز به فرش و تابلو فرش برای هر پروژه مانند رفت و آمد مکرر هتل یا ویلا توصیه و ما سعی خواهد کرد تا شما را به بهترین گزینه را ارائه دهد. فقط به من ایمیل  info@surekasgroup.com  و یا بازدید از www.surekasgroup.com برای بیش


No comments:

Post a Comment