Monday, April 18, 2016

בניית שטיחי יד אישית המצויץ

בניית אריגה שונה שטיחים מותאמים אישית מצויץ יד ושטיחים


במהלך צילומי השטיחים המותאמים אישית ושטיחים יש לבדוק את סוג בניית הלקוח הוא מחפש.

אנו רוצים לחלוק איתך משהו. כאשר אנו מייצרים שטיח מצויץ יד בשבילך, יש לך את היכולת לבחור מתוך מגוון רחב של אפשרויות משטח וגימורים שיתאימו לסגנון האישי שלך ואסתטי עיצוב. אפשרויות משטח מסוימים כוללים לחתוך-ערימה, אשר יכול להיות upto 15mm וב 20mm במקרים חריגים, ערימת לולאה בדרך כלל upto 5 מ"מ או אפילו upto 12mm יכול גם להיות done.Even במקרים מסוימים אנחנו עושים upto 15mm ערימת לחתוך ותמהיל לולאה.

יד מותאמת אישית שטיח מצויץ בערימה לגזור לולאה
יד מותאמת אישית שטיח מצויץ בערימה לגזור לולאה
גילוף קל נותן את המראה יותר חד ויעיל. בין כמה טכניקות הגמר שלנו הם מריחים אקראיים, גילוף, eveling, שקוע ו בלטות, אשר ניתן להחיל על משטחים אלה, מתן השטיח המצויץ שלך מגע של אלגנטיות האישית משלך.

שטיחים באזור מצויצים יד צמר אלה מיוצרים באמצעות כלי המכונה "אקדח תפירת שקעים." לולאות של צמר מוכה על ידי פטיש עץ כדי להפוך את המראה מתמיד. עם זאת החתך sheered.


יד מותאמת אישית שטיח מצויץ בערימת לולאה
יד מותאמת אישית שטיח מצויץ בערימת לולאה


אם אתה מחפש אפקטים תלת ממדים אותו ניתן לעשות עם אורג מיומן עם רמה גבוהה של פיסול, מדיפה, אשר מוסיף תוספת וואו גורמת השטיח שלך.

אל תדאג עם גדלים collours כפי שאתה יכול לבחור עבור שלך השטיח המצויץ מותאם אישית בעבודת יד.




שטיח מצויץ יד מנהג ערימה לחתוך
שטיח מצויץ יד מנהג ערימה לחתוך

הסוגיה היחידה מגיעה עם שטיחים גדולים במיוחד, אך אלה יכולים גם להיות מנוהלים.הרבגוניות של שטיחי מנהגנו מצויץ יד ושטיחים תמיד זוכה להערכה ואהובה על מעצבי פנים בעל שם עולמי ומעצבי פנים, וחברות אחרות, עם מי אנחנו עובדים.


צור קשר ב info@surekasgroup.com או לבקר אותנו בביתwww.surekasgroup.com אוwww.custom-rugs-custom-carpets.comלפרטים נוספים

No comments:

Post a Comment