Monday, April 18, 2016

איך CUSTOM שטיחים בעבודת יד המצויץ מבוצעים

 לעשיית שטיחים CUSTOM HAND המצויץ


Custom יד מצויצת שטיח משי
Custom יד מצויצת שטיח משי
יד מצויצת שטיחים הנם אומנות המחייבת את הרמה הגבוהה ביותר של מיומנות אשר יכול להתבצע בניו זילנד צמר, משי, ויסקוזה הידוע גם בשם משי מלאכותי. בשנת חוטים אלה ישנם מספר גורמים אשר תורמים lavishness שלהם, כולל תוכן חוט, בסדר מפרט וגימור טכניקות. תוכן חוט של חומר משמשים בעיקר הוא צמר 100% באיכות גבוהה אשר ברוב המקרים 100% חוט צמר ניו זילנד או חוט מעורבב (תערובת של צמר הודי וצמר ניו-זילנד). חוטים אחרים, כגון ניילון, כותנה ופשתן, עשויים להיות משולבים גם. העיצובים יכולים להיות ערימה לחתוך או תערובת לולאה לחתוך מדי.

 האיכות, תוצרת סוג כזה היא מ- high-end כדי מסחרי כמו שטיחי פינה אלה מתייחדים צורה וגודל, יכול להיוצר ללא הגבלה.השטיחים יכולים להיות מותאמים אישית לכל עיצוב מספר העיצוב שלנו או עיצוב משלך, לפי העניין שלך כמו התאמת.

Custom יד מצויצת שטיח צמר ומשי
Custom יד מצויצת שטיח צמר ומשי
יד מצויצת שטיחים הם בין המפואר ביותר, היצירה ואומנותית בעולם של ייצור שטיח. כשאתה מדבר על הגדלים אלה יכולים להיות מיוצרים ללא תפרים במגוון אינסופי של מרקמים וצבעים. מבטא ב משי או במבוק להוסיף ברק שופע, עשיר, כאשר נעשה שימוש בד בבד עם צמר ולהוסיף פרט מפתיע השטיח שלך.


תהליך קבלת שטיחים מותאמים אישית המצויץ יד הם פשוטים מאוד. לאחר העיצוב יאושר, ייצור שטיחים בגדלים רצויים, צורות, עיצובים וצבעי מעובדים.

צור קשר ב info@surekasgroup.com או לבקר בבית www.custom-rugs-custom-carpets.comאו www.surekasgroup.com לקבלת פרטים נוספים.
Custom יד מצויצת שטיח 100% צמר
Custom יד מצויצת שטיח 100% צמר

No comments:

Post a Comment